Wij bieden een allesomvattende logistieke ondersteuning en full service oplossing voor elk type event. Je kan dan ook voor vrijwel elk logistiek probleem bij ons terecht. Of het nu gaat om bv drukwerk, het transporteren van planten en meubilair voor de backstage, het inhuren en opvolgen van toeleveranciers, ontwikkeling van de look and feel van het event, de uitwerking en realisatie van het draaiboek, crowd management, ... u kan steeds rekenen op onze expertise, betrokkenheid en oog voor detail om uw event te doen slagen.
Events moeten de ambitie hebben grensverleggend te zijn. Elk event stelt dan ook andere logistieke en creatieve eisen. Wij hebben er jaren geleden bewust voor geopteerd om niet in materialen maar in een professioneel netwerk te investeren. Wij werken dan ook steeds samen met vakmensen, elk binnen hun domein, zonder dat we gebonden zijn aan het (her)gebruik of beperkingen van materialen in onze magazijnen.
Vanaf mei 2010 kan u bovendien kennismaken met onze event locatie 't Hooghuys, een gerestaureerd 16de eeuws kasteeltje, geschikt voor ondermeer vergaderingen, teambuildings en thema events. Bezoek de website
www.thooghuys.com voor meer info.
U bent een evenementenbureau?
Wij helpen u met de praktische realisatie van uw event voor uw klant. Wij worden het operationeel verlengstuk van uw organisatie op het terrein. Wij profileren ons dan ook als medewerkers van uw bedrijf.
U bent eventverantwoordelijke voor uw bedrijf?
U heeft een sterk idee of zelfs al een uitgewerkt concept klaar ? Wij adviseren en begeleiden u in het maken van de juiste keuze van toeleveranciers of treden net zoals bij evenementenbureaus op als uw operationele partner om alles in goede banen te leiden zodat u zich louter om de hospitality en communicatie hoeft te bekommeren.
Contacteer ons